Op de Dranken Pakket Expo 2018 presenteert Mitra zich als een full service franchise. Ze zoeken ondernemers met een passie om over drank te vertellen, die houden van korte lijnen en over een schouders eronder- mentaliteit beschikken.
Mitra
Mitra Retail B.V. ging op 1 augustus 2016 van start vanuit een ervaren winkelorganisatie. De organisatie is voor 50 procent eigendom van de Monnik Dranken. Het andere deel is eigendom van de ondernemers. Dit betekent dat de Mitra-ondernemers mede-eigenaar zijn van de formule. Mitra spreekt daarom niet van een hoofdkantoor, maar van een Retail Service Organisatie. De Mitra full service franchise formule telt zo’n 115 drankenspeciaalzaken. De formule staat bij haar ondernemers bekend als een organisatie met korte lijnen en een snelle besluitvorming.
Dr anken Pakket Expo 2018
Mitra is een van de exposanten op de Dranken Pakket Expo 2018. Op deze beurs vinden drankendetailhandelaren alle producten en diensten die ze nodig hebben om zich als specialisten te kunnen profileren voor de consument met smaak. Dranken Pakket Expo 2018 vindt dit jaar plaats op 9 en 10 september in Expo Houten.
Lees alles over de Dranken Pakket Expo in ons dossier.